Nem Objektív Tájékoztatás

Csúsztatás itt: szerk.ugar@gmail.com

Ez van most

Budapest légszennyezettsége

Igényes Humor

Hyperlátogatottság

Friss topikok

Licenc

Creative Commons Licenc

A hibás

2008.08.21. 09:57 kovács andrás \"totya\"

 
 Hajnalban kelek, számomra ez a legnehezebb sport, de vállalom, hogy másoktól sokkal nehezebb teljesítményeket nézzek, lévén olimpia csak négy évente van, ennyit meg én is megtehetek. Még félálomban kitámolygok a hűtőig. A tej megsavanyodott az éjjel, de én még nem gyanakszom. Visszafekszem a tv elé, épp a szinkronúszás megy, ami szerintem egyrészt unalmas, másrészt teljesen értelmetlen, így hát gyanútlanul szörfölni kezdek a csatornák között, mígnem egyszercsak megtudom a lappangó igazságot: Gyurcsány az olimpiai sikertelenségek oka. Kellemetlen érzés lesz úrrá rajtam, riadtan tekintek a szoba sötét sarkai felé, hátha ott a miniszterelnök, de csak a bambuszom vet hórihorgas árnyékot.
 Hét felé dolgozni indulok, persze már a sarkon veszem észre, hogy nincs nálam a bérletem, visszafordulni meg már nincs idő. Sebaj, ma teljesárút váltok, biztos csak azért van, mert felzaklatott Fletó azzal, hogy visszatartja az aranyainkat. Az állomáson ácsorgok, mikor bejelentik, késni fog a vonatom, ergó a munkából is elkések. Pár jól értesült középkorú ember mellettem arról beszélget, hogy a vonatok is állítólag Gyurcsány parancsára késnek, nem szabad ugyanis hagyni, hogy az emberek túl elégedettek legyenek, akkor még ellustulnak. Állítólag még járatokat is törölt a szemét, hogy egyeseknek direkt rossz legyen, a Gaskó meg egyenesen az ő távirányítású robotja, aki rombolja a MÁV amúgy is kérdéses nimbuszát.
 Lassan beérek végre, a kollégák a kávégépre panaszkodnak, állítólag spórol a cukorral. Ha tudnák, amit én, miszerint a különböző automatákban egy saját kis világ lapul, gonosz mszp-s manókkal, akik régen kisz titkárok voltak, ma nagy böszme állatok, és mások cukrát lopják. Délre Fletó negyven fokot rendel, hogy megdögöljünk a hőségtől, és dugókkal szórja tele Pestet. Pár helyen fondorlatos módon, a nép megtévesztésére nagy farostlemez-kordonokat vonnak, "Építési terület! Idegeneknek belépni tilos!" felirattal, mintha valami (szó szerint) építő jellegű munka folyna, de mi, akik tudjuk, hogy mindez csak illúzió, tisztában vagyunk vele, hogy a paraván mögött üresség tátong, kedélyesen futballozó munkásokkal. Egyre vacakabbul érzem magam, még a hétvége is rosszul sikerült, a Pendulum sem tudott eljönni a Szigetre, mert Gyurcsány felborította a kamionjukat. 
 Mire nagy nehezen hazavánszorgok, már bejelentik, Orbán Viktor háborús bűnös lett, és épp Oroszország lerohanását tervezi Grúziával karöltve, hogy bosszút álljon '56-ért. Lám, minden visszatért a régi kerékvágásba, elégedetten dőlök hátra. Az órát azért még beállítom 04:00-ra, hátha nyerünk egy-két aranyat.

319 komment

Címkék: magyarország magyar ugar fletó irónia kertévé

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarugar.blog.hu/api/trackback/id/tr63625612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.08.21. 18:05:55

te tényleg a mesében hiszel hacs...
a fidesznek egyáltalán nem jó, ha valaki otthon marad
érzelemből/megszokásból a szocikra szavaznak az emberek, azok voltak 40 évig, jó lesz nekünk most is

megírta az újság is!

a biblia pedig tényleg "tudományosabb"
...
de legalábbis nem változtatja hetente a hittételeit

snakekiller23 2008.08.21. 18:11:06

wmiki · igazmondo.blog.hu/ 2008.08.21. 18:05:55

Bizonyára azért nem szavazott rájuk a kutya se 90-ben mert megszokásból rájuk szavaznak... Sok hülye mammer, meg tatter mondogat ilyesmit, de ez nem általános.

Pont a hetenkénti változtatgatás miatt létezik olyan a tudományban, hogy korrespondencia-elv.

blaise 2008.08.21. 18:11:45

Ezt a sok tudalekos f@szt!

Nezzetek mar korbe, hol lattok Magzarorszagon (magyar) profitot termelo beruhazasokat? Az MSZP(SZDSZ) kormany felveszi az allami hiteleket, hogy abbol iszonyatos penzeket nyomjon a multiknak, amik tendenciozusan es precizen megfojtjak a magyar gazdasagot, a keletkezett profitot peig jol kiviszik az orszagbol! Na ez a hazaarulas, de Ti csak szarakodjatok a Gardaval meg, hogy hany savja van a zaszlonak! A belhoni sleppnek nyomott penzek, amitol minden otszor meg tizszer annyiba kerul, mint normalis helyeken csak hab a tortan.

HaCS 2008.08.21. 18:14:43

Kedves Wmiki!
Magyarázd már el nekem azt az egyszerű tényt, hogy miért mindig akkor nyertek a Viktorék, mikor alacsony volt a részvétel, egy választáson? Értem ezt bármiféle választásra (parlamenti, önkormányzati bármilyen)

blaise 2008.08.21. 18:15:02

dimitrij 2008.08.21. 18:05:37:

Lehet h a FIDESZek loptak csaltak hazudtak, meg kulonben sem birod a pofajukat, mert a tobbseguk nem az a suttyo paraszt, mint a masik oldalon (nezzel mar meg egyszer egy MSZP vezetosegi ulest kozelrol), de teny hogy az ellopott penzekkel azonso nagysagrendben (sot!), nyomtak a magyar gazdasagba! Ezt az erdemet nem veheti el toluk senki.

dimitrij 2008.08.21. 18:15:24

HaCS: eléggé mellélőttél, már elnézést.

a hitelpiaci válság, vagy sub-prime válság háttere egy kicsit összetettebb. usa-ban volt egy olyan megoldás, hogy egy ingatlanra nem csak egy jezálog jogot lehetett ráterhelni, ne mcsak egy hitelt lehetett felvenni, hanem egy másodlagosat is, ami ugye boruláskor kicsi, vagy zéró megtérülést eredményezett. az ilyen portfóliót aztán olyan cégek kezelték, akik kockázati tőke befektetetéssel foglalkoztak. itt meg ugye megjelent a spekulatív, magas kockázatot is bevállaló tőke... na most ez egy olyan lufit eredményezett, ami csak idő kérdése volt, hogy kipukkadjon. ki is pukkant, és ez azt eredményezte, hogy a belső fogyasztás felpörgetésével magas szinten tartott amerikai gazdaság is megingott kicsit. ennek a másodlagos és harmadlgos hatásai egyelőre beláthatatlanok... egyelőre nem látni, hogy az európai bankszektort is alapjaiban rázná meg, pláne a mi régiónkat. a gáz és kőolaj árra nincs hatása. se a bkv jegyekére. meg az olimpiára se. :)

dimitrij 2008.08.21. 18:16:59

blaise: te még emikinél sokkal ostobább vagy. :)

HaCS 2008.08.21. 18:16:59

Nyomtak mások a középosztályba is lóvét, dehát mit csináljunk ha azok meg plazmatévét meg BMW-t vettek belőle, fejlődni meg eszük ágában sem volt csak ezek után.

midnight coder 2008.08.21. 18:17:33

"Igen, nem is azzal vadoltam oket, hogy veletlenul nem epitettek. Ok ugy loptak szet es romboltak az orszagot, hogy nekem mint ecceru csoro allampolgarnak SEMMI JO nem jutott a lopasbol."
Viszont utánuk valahogy nem volt "reformkényszer". Megyó sem tárta szét a kezét hogy "ezt elkúrták OVI-ék, nem kicsit de nagyon" hanem vigyorgott mint a sültmalac az almával a szájában. Aztán Fletó sem azzal nyitott hogy nyakig ülünk a fekáliában - pedig akkor már vígan benne ültünk...


"Gondolom a Hankook meg a Mercedesz a jo oreg bukarest budapest hibat elkovetve talalt ide, a nokia meg audi meg meg mindig veletlenul vannak itt"
A hankook azért van itt mert nem kellett a szlovákoknak. Hogy a merci hogy talált ide azt pedig szvsz még 10 év múlva is találgatni fogják... De ahhoz képest hogy a szlovákoknál és a románoknál milyen boom van ez lószar sem...

"Persze es kolbaszbol volt a kerites, es nem volt drogtorveny, meg szechenyi terv (hehe 900 millio vissza nem teritendo ha sobarlangot csinalsz a kovetkezo koordiantakon 47°28,740'N 19°04,965'E, meg bajgli, meg a haza nem lehet ellenzekben, meg godor, meg korona meg hepi end, meg titkositott filmek szazmilliokbol forgatva... persze kurva sikeres volt."
A drogtörvénnyel egyetértek, a széchenyi terv már vitatható, de ahhoz képest amit az elvtársak összeloptak itt az elmúlt pár évben a 3x-os áron épült autópályától a 300 ezer forintos postásbicikliig... Ami a többi dolgot illeti Fletóéknak sincs oka panaszkodni: seggbekúratott vasi MSZP-s , megvert PSZAF vezír, megvert Csintalan, 56-os ünnepség szétverése, Veres család különféle ügyei a végén a HírTV riportereivel kapcsolatos botrány - ha ezt mind a FIDESZ csinálta volna azóta a ballib már behívta volna Putyint vagy valakit akit be lehet...


"Ezeket a kozterheket abban a 4 kurva sikeres evben sem csokkentettek.. akkor biztos azert, mert az volt a jo nekunk, most meg nem. Nekem mindegy, hogy piros feher zold lofasszal basznak-e seggbe vagy sem. Ugy latom neked nem mindegy."
Ebben mondjuk tökéletesen egyetértünk.

"Azert mert adocsalo szemet rohadt bunozo kommunista geci nep... es nem forditva."
Azért okoska mert ott alacsonyabbak a költségek. És ugyanezért versenyképtelenebb a magyar cég mint a szlovák, és ezért megy minden épeszû cég inkább hozzájuk és nem ide.

"Vagy ott nem az osszes ekkora gazember, es szarik mindenre. Mert itt az."
Ja. Mert az MSZP gazember akkor mindenki az. Ez az "õk sem csinálnák jobban" címû "érv" továbbfejlesztése.

dimitrij 2008.08.21. 18:18:39

"Bizony, nem kicsit de nagyon. Errõl is szól az a bizonyos hitelválság lufi kipukk, picit áttételesen"

ostobaság, az amerikai kormányzat belső (határokon belüli) eladósodottsága a legnagyobb. a hitlpiaci válság egy egészen más történet, az előbb írtam le...

blaise 2008.08.21. 18:19:24

dimitrij 2008.08.21. 18:16:59: meg kell hajolnom erveid sulya alatt.

HaCS 2008.08.21. 18:19:27

Kedves dimitrij!
Kicsit azért részletesebben tudom én is miről szólt a hitelválság, de ebben a vitában nem erre akartam helyezni a hangsúlyt. Ezért kicsit sarkítva és tömörítve írtam le. Bocs!

blaise 2008.08.21. 18:22:52

Egyebkent draga dimitrij, had tegyek fel ket egyszeru kerdest. Latsz abban kulonbseget, hogy egy kormanyzat kinek tartozik sokkal? Es latsz-e abban kulonbseget, ha egy kormanyzat a hiteleibol a sajat gazdasagat fejleszti (vedovamok, szelektiv tamogatas esatobbi) vagy kulfodli tulajdonu cegeknek ad kedvezmenyeket?

dimitrij 2008.08.21. 18:24:08

blaise: nekem mindegyiknek ugyan olyan ormótlannak tűnik a pofája, a szemük se áll jól, és takonyból van a gerincük... :)

"de teny hogy az ellopott penzekkel azonso nagysagrendben (sot!), nyomtak a magyar gazdasagba! Ezt az erdemet nem veheti el toluk senki. "

persze, toltak ki azoknak a pénzt, akik fizették a kampányukat. erről szólt a Széchenyi program, közelről néztem, nem nagyon lennél boldog, ha látnád az eredményeit... pl. a Széchenyi kártyán olyat buktak volna a kereskedelmi bankok, ha nincs az állami felelősségvállalás mögötte, hogy feleződött volna az adózé utáni eredménye nem egynek. :)

nekem ne gyere ezzel a szarral, hogy támogatták a kkv szektrot, mert nem támogatták. a meglévő támogatásokat gyúrták össze egy bullshittel megtoldott, csöpögő, nemteiskedő szarral nyakon öntve, és utána irgalmatan összegeket toltak ki azokan a gazdasági társaságoknak, akik vagy korábban fizettek már nekik, vagy visszacsorgattak belőle... érdeme lenne pl. a HírTV-t létrehozó cégek támogatásai között kapirgálni.

INkvizítor 2008.08.21. 18:25:19

Most ne má', de komolyan!!
"Gyurcsány" (a vájt fülüeknek gyurcsányi) egy fogalom!! :) nem egy személy!
Ő megtestesít mindent ami itt folyik. Korrupció, mutyizás, lopás, elkúrás, parlamenti és azon kívüli pártok, média, hazudozás, stb. egyszóval MINDEN.
Attól, hogy a legtöbb emberben egy hórihorgas debilis gázlómadár képe villan fel e szavak hallatán, csak és kizárólag a média hibája.

midnight coder 2008.08.21. 18:26:48

dimitrij:
"egyébként engem nem kell meggyőzni arról, hogy Fletó és a sleppje egy rakás szar. engem arról győzz meg, hogy Orbán különb, mert számomra ugyan annak a szarnak két megnyilvánulása..."
Errõl gyõzzön meg téget a FIDESZ agitprop. Én csak azt állítom az elmúlt 6+ év alapján hogy ennél szarabb kormánya Rákosiék óta nemigen volt ennek a szerencsétlen országnak. Amiben persze az is benne van hogy OVI-ék is jobbak voltak. Pl. utánuk nem volt "reformkényszer".
Amúgy az utóbbin is elgondolkodnék ha MSZP-s lennék. Ugye az egészségügyi népszavazás elõtt arról szólt az agitprop hogy na nem lesz egészségügyi reform akkor vége a világnak és pont. Aztán a "reform" megfúródott - amúgy ez az egy mázlija volt az országnak az elmúlt 6 évben - Hordágy Ágica lapátra került, Fletóék mégis azt sugározzák hogy semmi gond, minden Ok, sõt jobb nem is lehetne, kifelé jövünk a szarból. Ezen azért én ha MSZP hívõ lennék elgondolkodnék picit...

"a fidesz olyan mértékben nyerte túl magát önkormányzati szinten, hogy durván... mit csinálnak? permanens kampányt finanszíroznak az onnan kiszedett pénzből, és fizetik vissza a támogatóik kölcsöneit. semmi sincs ingyen, ők a 2006 tavaszi kampányukat abból fizették, amit kaptak. ők a nagy közös tehénnek egy másik mellén élőskődnek... ennek elvitatásához kb. olyan osbának kell lenni, mint amilyen wmiki..."
Ja. Csak azt ne felejtsük el hogy az MSZP is ebbõl él + felhasználja a közpénzt is a saját agitprop támogatására.
Azt is látni kell hogy a két csapat kb. ugyanakkora mennyiségû pénzt költ kampányra, a legális forrásaik is kb. ugyanazok, következésképp mindkét csapatnak vannak más forrásai is. Kell is hogy legyenek, ellenkezõ esetben az egyik oldalon ott állna az MSZP egy profin megcsinált drága kampánnyal, a másikon ott állna a FIDESZ pár szórólappal...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.08.21. 18:29:29

látod blaise, dimitrij (ez nem zsidó név? ja nem, orosz...) érvei súlya alatt meg kell hajolnod

ismered be, hogy viktorék alatt sokkal rosszabbb volt az ország helyzete, mint most, mert irgumburgum!
Gyurcsány a hibátlan! (ez nagyon tetszik, miért nem ezzel kampányol az mszp? mindenki elhinné)

HaCS 2008.08.21. 18:30:04

Kedves Midnight coder!
Nem szívesen ismétlem magam, de a kedvedért:
HaCS 2008.08.21. 15:25:58
Tartsunk ott fejlődési sebességben, mint Szlovákia mi? Ja, hogy ott benyaltak a multiknak csontig? Magánkézben van az egészségügy? A csóró népet meg a középosztályt is kiszipolyozták évekig? Az odatelepült cégak mai napig nem fizetnek adót? Az idegen népeket, köztük a magyarokat is diszkriminálják?

Lassan el kéne dönteni legalább azt, hogy mi mit akarunk vazze.... Azoknak ára is van nem csak akarni meg követelni kell.

dimitrij 2008.08.21. 18:30:35

állok szolgálatodra. :)

"Latsz abban kulonbseget, hogy egy kormanyzat kinek tartozik sokkal?"

persze, hogy látok, kamatok, átüttemezés, neoliberális gazdaságpolitika, erről már írtam korábban, keress vissza...


"Es latsz-e abban kulonbseget, ha egy kormanyzat a hiteleibol a sajat gazdasagat fejleszti (vedovamok, szelektiv tamogatas esatobbi) vagy kulfodli tulajdonu cegeknek ad kedvezmenyeket? "

EU-n belül nincs esély védővámra, ez nonszensz, ráadásul a hatásai beláthatatlanok, arról nem beszélve, hogy ennek a gazdaságélénkítéshez vajhmi kevés köze van. ennél azért lenne cizelláltabb módja a kkv szektor segítésének.

a multik adókedvezményekkel való ellátása sajnos elemi érdek, legfeljebb jobban kellett volna csinálni, mert ezt is alacsony szinten művelték, pl. a profit visszaforgatása kutatás és fejlesztés címen, közép és felső szintű oktatás támogatásának előirányzása, stb. ez igen komoly téma, könyveket tele lehetne írni a témáról. :(

blaise 2008.08.21. 18:31:15

dimitrij 2008.08.21. 18:24:08: "pl. a Széchenyi kártyán olyat buktak volna a kereskedelmi bankok, ha nincs az állami felelősségvállalás mögötte, hogy feleződött volna az adózé utáni eredménye nem egynek. :)"

Es hol itt a hiba? Valakinek el kell kezdeni a szerkezetatalakitast. Mindenki a magassagos PIACrol beszel, hogy annak jo legyen, csak azt felejtik el, hogy az joreszt kulfoldi toket jelent, ami profitot akar. Ha egy tortat nem tudsz meghizlalni oszd el maskepp. Felezodik a bankok eredmenye? Na es?

Psyman 2008.08.21. 18:33:31

Volt ennek a cikknek az égegyadta bármi értelme? Azon kívül, hogy valaki megint bebizonyította, hogy egyetlen kiragadott mondat köré milyen szép "szerencsétlen hülyék vesznek körül, de én úgy teszek, mintha ezeken felülemelkedtem volna" cikket lehet írni. De ilyenből naponta három-négy jelenik meg! Kár az elégetett proteinért...

blaise 2008.08.21. 18:34:56

dimitrij 2008.08.21. 18:30:35: hat furcsaltam is, hgoy lehet az magyar allamadossagot az USA-evel osszevetni, a ketto ket mas vilag, hogy ugymondjam.

snakekiller23 2008.08.21. 18:35:15

HaCS 2008.08.21. 18:30:04

Én támogatnám, mint ahogy a Fidesz szellemi holdudvarának az épeszűbb része is. A "plebejus politika" a kétharmadhoz, az elsöprő fölényhez kell, nem tükrözi a párt valódi szándékait. (legalábbis remélem, a Kéri-féle OV beszéd anno még ezt sugallja).

midnight coder 2008.08.21. 18:36:13

dimitrij: amit leírtál az csak a következmény. Az alapvetõ ok hogy az amcsi gazdaság (az európaihoz hasonlóan) már elég régen nem gyárt semmit. Ha megnézel bármit a számítógéped körül, 90%-os eséllyel az van ráírva hogy Made In China. 20 éve a Commodore 64-re és a ZX-Spectrumra még az volt írva: Made In UK. Persze Joe a gyári munkás meg tud élni pizzafutárkodásból is - amíg van aki megrendeli a pizzát. De azt látni hogy egyre kevésbé van - az IBM patinás laptop üzletágát megveszi a Lenovo és nem ez az egyetlen ilyen. Az utóbbi 20 évben a fejlett országokban a hangsúly átkerült az iparról a szolgáltatások felé a gazdaságban. Viszont az ipar nem szûnt meg, csak szépen átkerült Kínába. És kiknek lógnak mostanság az amcsik ? Bizony, a kínaiaknak. Kik építnek szép nagy autópályákat és mûködtetnek annyi autót hogy Pekingben nem tudtak levegõt venni a sportolók ? Bizony, a kínaiak. Aminek persze lehet némi hatása az olajárra is. Meg persze a kaja árára is...

HaCS 2008.08.21. 18:37:31

Kedves Blaise, kedves Midnight Coder!
Ti beszélgessetek egy kicsit egymással is légyszi, mert érdekelne, hogy akkor most adjunk a multiknak nagyobb kedvezményeket, hogy a nagy szlovák/román bumm legyen, vagy vegyünk el még belőle.
Két teljesen szembenálló dolog miatt szidni ugyanazt a kormányt az faszság. Tudod: Van-e rajta sapka

dimitrij 2008.08.21. 18:37:59

"Ugye az egészségügyi népszavazás elõtt arról szólt az agitprop hogy na nem lesz egészségügyi reform akkor vége a világnak és pont."


írtam már erről ne idegelj azzal, hogy előjössz ezzel az ingyenes egészségügy szarral, mert megharaplak. olvass vissza kicsit. :)


én egyébként pont leszarom az agitpropot, immunis vagyok rá, se ez, se az nem etet meg a szar propagandájával. se ez, se az...

engem az alábbiakkal lehet levenni a lábamról:
- politikai pártok támogatási rendszerének átláthatóvá tétele, az állami támogatások lefaragása.
- kisebb, max 100 fős parlament, költségtérítések átláthatóvá tétele,
- állami bürokrácia lefaragása, realizáslása, piaci elven működő állami cégek és költésgvetési intézmények.
- adórendszer egyszerűsítése, szociális támogatások megújítása, realizálása.
- adóprés csökkentése, adózok táborának bővítése, fekete és szürkegzdaság csökknetése...

soroljam tovább, vagy kezded fogni az elveket? :)


"Csak azt ne felejtsük el hogy az MSZP is ebbõl él + felhasználja a közpénzt is a saját agitprop támogatására."

vitathatatlan.

a végével csak egyetérteni tudok. :)

HaCS 2008.08.21. 18:39:58

Dimitrijnél a pont.

dimitrij 2008.08.21. 18:40:48

"Felezodik a bankok eredmenye? Na es? "

nem érted. ne ma bankok bukta krajta, hanem az állam, mert állami felelősségvállalás volt mögötte, nem a bank írta le a veszteséget, hanem a központi költségvetés, tehát mi... a másik az, hogy nem azok kapták a pénzt, akiknek kellett volna, hanem a fidesz holdudvarának vállakozói, és nem arra használták a pénzt, amire kellett volna (gazdaságélénkítés), hanem felélték, kampányt fizettek belőle, elszarták...

blaise 2008.08.21. 18:41:37

snakekiller23 2008.08.21. 18:35:15: Te itt komolyan arrol beszelsz, hogy bealdoznad az egeszsegugyet, a szocialis halot meg mittomenmit nehany szazaelk GDP novekedesert? Rovid tavon lehet hogy jobban menne a szeker, de hosszu tavon nem eri meg a globaltokenek kedvezni szvsz.

dimitrij 2008.08.21. 18:41:57

wmik: nem tünt még fel, hogy neked itt nem osztottak lapot? kibickedhetsz, de egy értelmes gondolatod nem volt még... menj szépen a dolgodra, jobban jársz. :)

HaCS 2008.08.21. 18:41:58

Annyit még hozzátennék, hogy örülnék, ha az emberek nem pártok mellett/ellen ordibálnának mindenfelé, hanem elvek és feladatok mellett/ellen. A mostani pártokat meg leszarom.

INkvizítor 2008.08.21. 18:45:09

A baj az hogy a fidesz hátán egy új gazdasági elit akart bekaparózni a hatlomba, de azt a régi/új gazdasági elit (nevezzük szoclib holdudvarnak) nem hagyta, ráadásul a holdudvar addigra(98-02) már frankón összecimbizett a helyben levő multikkal, így el tudták nekik mondani hogy miért is rossz az ha új arcok is megjelennek a piacon. ezek az új arcok jellemzően feltörekvő hazai közepes vállalatok voltak, akiknek a vezetése már addigra összerúgta a port a szocikkal, vagy benne sem volt a pixisben, és baromira szerettek volna a húsosfazék közelébe jutni.
A Széchenyi tervvel vitya nekik akart vissza osztani, úgy ahogyan azt korábban a szociktól látta (kvázi hűséget vásárolni).
A szockó elitet meg az ezredforduló magasságában kezdte el hatalmába keríteni a pánikroham, mert akkor tűnt fel nekik(közöttük a címeres baromnak akit ma Magyarország miniszterelnökének neveznek) hogy hop hop kimaradunk a soron következő pénzosztásból!!! "nem mehet ez így tovább" gondolták, és kitalálták megyót, az arcot aki majd térdre kényszeríti vityát.
Hogy azután mi történt azt mind tudjuk, hiszen elszenvedői vagyunk.

blaise 2008.08.21. 18:46:00

HaCS 2008.08.21. 18:37:31: Hacs, a multiknak adott kedvezmeny kevesebb egy tuneti kezelesnel sztem. Ideig-oraig mukodik, de hosszu tavon nem. A mlutik raadasul megszabja a "felemelkedes" iranyat es forgatokonyvet is anelkul hogy beleszolasunk lenne.

snakekiller23 2008.08.21. 18:46:06

dimitrij 2008.08.21. 18:37:59

Ebben egyetért veled a hozzáértők jelentős hányada, a probléma az, hogy a jelenlegi és még csak potenciális politikai elit jelentős része abszolúte nem érdekelt ebben se politikusként, se magánemberként.

Gyurcsányék próbálkoztak minimális fiskális szigort bevezetni a képviselők oldalán, (őszintén, vagy szavazatszerzési szándékkal, azt ki-ki döntse el maga) nem lett a dologból semmi, mert egymást licitálták túl a pártok az ellenkezésben, oldaltól függetlenül.

midnight coder 2008.08.21. 18:47:38

HaCS:
Kedves Midnight coder!
"Ja, hogy ott benyaltak a multiknak csontig?"
Itt is. Hankooknak Pl. állam bácsi gyakorlatilag kifizette az összes dolgozó bérét jó pár évre elõre. Ilyen paraméterekkel a kisvállakozó is tudna fejleszteni...

"Magánkézben van az egészségügy?"
Bánják is mint a kutya aki 9-et kölykedzett...

"A csóró népet meg a középosztályt is kiszipolyozták évekig?"
Miért, itt mit csináltak/nak ? 80%-os állami újraelosztás ?

"Az odatelepült cégak mai napig nem fizetnek adót?"
Itt sem nagyon.

"Az idegen népeket, köztük a magyarokat is diszkriminálják?"
Mi meg kinyaljuk a seggüket a zsidóknak, cigányoknak. De kérdés hogy ez miért is jó nekünk ? Persze, nem ezt tenni ugye nem eu-konforom... csak hát ott vannak a szlovákok a félfasiszta kormányukkal európa közepén és a kutya nem szól rájuk egy rossz szót sem, sõt õk az eminens tanulók. Nálunk pedig ha OVI véletlenül kiejti azt a szót hogy élettér hetekig másról sem szól a ballib média.

"Lassan el kéne dönteni legalább azt, hogy mi mit akarunk vazze...."
A baj az hogy hiába akar itt pár értelmes ember bármit is, az ország nagy részének a Gyõzike-show is magas. És nekik is 1-et ér a szavazatuk.

Én régóta mondom hogy vagy legalább érettségihez kellene kötni a szavazati jogot - ez mára már úgy kb. az a kategória hogy le tudod-e írni a neved, vagy csinálni ugyanazon a területen egy külön államot a jobb és a baloldalnak. Akik a FIDESZ-re szavaztak azok fizessenek a FIDESZ-országnak adót, akik az MSZP-re azok fizessenek oda. Aztán pár év alatt eldõl hogy melyik ország mire megy. Átlépni viszont csak úgy lehetne ha kiegyenlíted a két államadósság közt a rád esõ különbséget. Az elején a maradék közvagyont és az államadósságot kettéosztanák, a fõbb infrastruktúra (Pl. katonaság, rendõrség, stb) maradna közös, szavazatarány alapján finanszírozva.

dimitrij 2008.08.21. 18:48:05

"bealdoznad az egeszsegugyet, a szocialis halot meg mittomenmit "

az egészségügy úgy szar, ahogy van, azon nincs mit beáldozni.

a szociális háló meg egy lózung, most kicsit keményen fogalmazva csak arra jó, hogy óriási mebercsoportokat tartsunk el, mellesleg arra kondícionáljunk, hogy nem kell tanulni, nem kell dolgozni, nem kell semmit se csinálni, csak elmenni a segélyért, meg szaporodni, mint a nyulak... ez egy rakás szar így, nem szociális háló. bocs, ha durván fogalmazok, de ez a helyzet... százezres csoportok élnek ebből, sajnos. :(

Grace Kelly 2008.08.21. 18:50:12

Jót nevettem, tetszett a cikk!-:)))))))))))))))))
Grat!

A másik szemem sírt!


Kár,hogy nem indítanak az olimpián bűnbakkereső számot,abban biztosan lenne aranyunk!

dimitrij 2008.08.21. 18:51:30

"Ebben egyetért veled a hozzáértők jelentős hányada, a probléma az, hogy a jelenlegi és még csak potenciális politikai elit jelentős része abszolúte nem érdekelt ebben se politikusként, se magánemberként. "

na, az egyik első ok, hogy nem látok különbséget a két tábor között, sem a többi jelentéktelen politikai-piaci résztvevő között. egy a cél, egy az érdek, egy platformra hajtja őket... van még pár ilyen ok. :(

HaCS 2008.08.21. 18:51:45

Azt azért tőled is megkérdezném halkan dimitrij, hogy azoknak a százezres csoportoknak szerinted van más választásuk?

HaCS 2008.08.21. 18:52:49

Egyébként inkább milliós.

midnight coder 2008.08.21. 18:53:58

"- politikai pártok támogatási rendszerének átláthatóvá tétele, az állami támogatások lefaragása."
100%-ig igaz.

"- kisebb, max 100 fős parlament, költségtérítések átláthatóvá tétele,"
Lényegtelen. Agitpropnak látványos, de a költségvetési vonzata = 0.

"- állami bürokrácia lefaragása, realizáslása, piaci elven működő állami cégek és költésgvetési intézmények."
100%-ban egyetértek.

"- adórendszer egyszerűsítése, szociális támogatások megújítása, realizálása.
- adóprés csökkentése, adózok táborának bővítése, fekete és szürkegzdaság csökknetése..."
Szintén.

Amit hozzátennék: hazai cégek, különösen termelõ vállalatok helyzetbe hozása. Mert ugyan a multik is fontosak, nagyon is, de igazából hazai cégek nélkül a multi csak egy szociális foglalkoztató. Ahhoz hogy hasznosuljon helyi beszállítói bázisra van szükség, helyi K+F-re, ezt kellene valahogy szorgalmazni.

Ja, és bár picit off, de kellene egy új atomerõmû.

blaise 2008.08.21. 18:55:27

dimitrij 2008.08.21. 18:37:59: a vallalhato celkituzesekkel amugy egyetertek maximalisan, ksiebb parlament, kisebb burokracia (francert fizetsz ugyanazert a cuccert harom helyen adot plusz hat helyen illeteket), az atlathato parttamogatasi rendszer meg apropenz szvsz, szerintem sokkal tobbet hasznalna ha valami osszeferhetetlensegi torvenyt hoznanak: politikusokra gazdasagi szereplok kevesbe gyakorolhassanak nyomast, politikusnak plane ne legyen kozvetlen gazdasagi erekeltsege, legalabb a szakteruleten ne!!! Akkor talan a koltsegvetes nem onkiszolgalo bufe alapon mukodne, mint most.... Hja, es a politikusokat lehessen felelossegre vonni, nem az ideologiai megnyilvanulasaikert (ki hova nem szarik ugye) hanem a tenykedesuk gazdasagi eredmenye alapjan!

dimitrij 2008.08.21. 18:55:58

"Azt azért tőled is megkérdezném halkan dimitrij, hogy azoknak a százezres csoportoknak szerinted van más választásuk? "

számomra ez irreleváns.

nekem az az elvárásom, hogy egy létező, és nagyon súlyos problémára a politikai elittnek legyen stratégiája, megoldási javaslata, hatástanulmányai, programja. ne nekem kelljen megmondanom, hogy mit kellene kezdeni velük...

javaslni tudok, csak azt egy a témához igazán értő percek alatt izekre szedné, elmondaná, hogy milyen szar ötlet, miért nem működhet stb., aztán nem jönne elő javaslattal, hanem eltűnne.. :)

dimitrij 2008.08.21. 18:57:19

midnight coder 2008.08.21. 18:53:58

közel sem teljes a lista, csak leírtam pár számomra magas prioritással bíró pontot... lehet hozzátenni, lehet kiegészteni, ezt nem vitatom. :)

dimitrij 2008.08.21. 18:58:23

blaise 2008.08.21. 18:55:27

jogos, az összeférhetetlenség, és a mentelmi rendszer felülírása is kívánatos lenne.

midnight coder 2008.08.21. 18:58:50

"Azt azért tőled is megkérdezném halkan dimitrij, hogy azoknak a százezres csoportoknak szerinted van más választásuk?"
Van bizony. Mit gondolsz, a mai értelmiség/középosztály nagy része honnan indult ? Bizony, vidékrõl az isten háta mögül ahol a szülõknek kurvára meg kellett azért dolgozniuk hogy a gyerek tanulhasson.

És azért azt se felejtsd el hogy az a milliós közösség szerte európában centire ugyanúgy problémás mint itt, legyenek görögök vagy olaszok, szlovákok vagy románok, franciák vagy bárkik. Persze az is lehet hogy mindenhol rasszisták élnek, de akkor kérdés hogy miért nincs baj Pl. a hazai szlovákokkal, románokkal, kínaiakkal ?

dimitrij 2008.08.21. 19:01:55

régi vesszőpraipa, tőlünk keletebbre is van olyan ország, ahol a politikai pártok meg tudtak állapodni egy nemzeti minimumban, milyen témák nem képezik kampány tárgyát, mik a fő nemtepolitikai, gazdasági, külpolitikai prioritások, milyen ágazatok stratégiailag fontosak, miket kell támogatni, kutatás-fejlesztés témában mit kell tenni, ott mik a prioritások stb.

ez lenne nálunk is az első lépés.

és akkor a gyurcsi félékkel, meg az összes politikai szerencselovaggal egy jó időre le lehetne számolni.

az a baj, hogy hiányoznak a Széchenyi féle államférfiak, nyoma sincs az altruizmusnak a közéletben. :(

blaise 2008.08.21. 19:02:17

"Azt azért tőled is megkérdezném halkan dimitrij, hogy azoknak a százezres csoportoknak szerinted van más választásuk?"

Per pillanat nincs, ugyanis nincs hova felemelkedni, max. hozzajuk lehet lesulyedni sajnos.

snakekiller23 2008.08.21. 19:02:35

blaise 2008.08.21. 18:41:37

A magyar szociális hálót bármikor. A skandináv modellt kk-európai körülmények között inkább hanyagoljuk, nem old meg semmit, csak elfedi a valódi bajt. Nálunk nincsenek éhséglázadások, meg városok főterein tucatjával alsónadrágban kéregető kisgyerekek, mint a szomszédoknál; de csak azért, mert az állam hajlandó nem kevés pénzből továbbra is nyomorúságos és nem civilizált emberhez méltó, de a közvélemény szemében kevésbé tűrhetetlen állapotokat teremteni a rendszerváltás vesztesei számára.

Egészségügy liberalizációja szerintem is ingoványos terep, ott óvatosnak kell lenii, különben úgy járunk ,mint a patikákkal...

HaCS 2008.08.21. 19:02:51

Na mindegy!
Mennem kell uraim. Örülök, hogy a vita egy értelmes mederbe fordult így a végére. Csak így tovább.

dimitrij 2008.08.21. 19:05:10

egyébként mindenkinek van választása, de sokkal könnyebb hátradőlni, és kényelmesen segélyből élni, sírni-ríni, mint pl. hétvégén suliba járni, tanulni, 4-5 évig a szabadságokat vizsgaidőszakra tartalékolni... ha az ember tesz valamit magáért, akkor van esélye a kitörésre, ha várja a csodát, akkor nincs. saját példa, elnézést érte. :)

blaise 2008.08.21. 19:05:54

dimitrij 2008.08.21. 19:01:55: igazad van dimitrij, tokeletesen igy van, csak sajnos van egy szamszerint elenyeszo, am annal sokkal hangosabb es befolyasosabb reteg, aki teged ezert a megnyilvanulasert kapasbol demagognak, plebjuspolitikat folytatonak, meg az arpadsavos-nemeztarsolyos-szittyamagyarral egy kovet fujonak titulalna! meghogy nemzetpolitikai prioritasok, meghogy strategiailag kiemelt agozatok!! Es a Szabad Piaccal mi lesz????

dimitrij 2008.08.21. 19:06:10

üdv, este még benézek, talán, nekem is dolgom akadt. :)

dimitrij 2008.08.21. 19:09:40

blaise: igen, tudom, de nem bánom... ez az, amiért helyenként fidesznáci, helyenként büdös komcsi, helyenként szemét zsidó vagyok... függően attól, hogy az adott közegben mi a fő politikai hatás. :) felüdülés néha olyan egyedekkel (mondhatnók kollégákkal) találkozni, akik értik is, - nem csak azt hiszik, hogy értik, - miről beszélek. :)

INkvizítor 2008.08.21. 19:10:07

Na beleugatok én is, bár senki nem kérdezett.. :)

Dimitrij! (látom te vagy itt az észosztó)
amiket leírsz és elmondasz, az nagyjából áll(ül, üt, tök mind1), a fentebb leírt elvárásaid, meg normálisak és érthetőek. (na nem szopkodlak tovább).

DE! a vezetésnek(legyen az politikai) nem csak a gazdasági problémák megoldása a feladata, hanem attól sokkal több. (hogy mi azt ne kérdezd, mert biztosan vannak nálam sokkal okosabbak, akik ezt meg tudják tételesen válaszolni, én csak érzem hogy ez így kevés.)
Pártunk és kormányunk, pedig ezen kiegészítő feladatainak a megoldására is képtelen, és ez rendkívül rossz hatással van hosszú távon a gazdaságra is(ez történik most).
Egy multinacionális pénzügy szolgáltatónál dolgozom (de szarul hangzik), és a külföldi partnereink le vannak petézve, attól amit itt látnak és tapasztalnak. és ez nem az elmúlt 18 év termése, ők az utóbbi 4-5 év egyre durvább dolgain vannak beborulva (alkotmányos költség minden irányba, ami ráadásul évente emelkedik).
Mi meg jó patriótaként győzzük nekik elmagyarázni, hogy ez egyedi eset(tehát hazudunk), hogy ez nem mindennapos (faszt nem).
Szerény vélaményem szerint amíg ez a következményeknélkülség nem szűnik meg nem lesz itt lószar sem. (lásd M6 építés, felelős meg sehol)

Pöttyenet 2008.08.21. 19:10:39

Kedveskéim!
A BIG-baj valójában az, hogy ti minnnnyájan ráértek itt pörlekedni a semmiről... jah és hát az sajna egyértelművé vált, hogy e blog kommentelői közt, egyetlen egy személynek sincs humorérzéke...

blaise 2008.08.21. 19:11:11

snakekiller23 2008.08.21. 19:02:35: en sem allitom hogy jo a szocialis halo, nem jo, mert nem osztonoz semmire es meg penzunk sincs ra. Am a gadasag bajainak gyokere nem ez, egyszeruen nem lenne fair ha pont ott kezdenenk a radikalis reformokat ahol pont a legserulekenyebbek az emberek. Eloszor teremtsuk meg a felemelkedes lehetoseget es utana gondolkodjunk a seglyezesi rendszer atalkitasan vagy megnyirbalasan. Ne forditva...

Eagle 2008.08.21. 19:11:14

Hát ekkora sz@r még nem volt olimpián. Még hová mehetünk, mert a béka seggét már negatívban elhagytuk.

blaise 2008.08.21. 19:13:29

Pöttyenet 2008.08.21. 19:10:39: Kanadaban most volt ebedidom, sajna lejart ugyhogy lepek is... :)

INkvizítor 2008.08.21. 19:14:21

Pöttyenet! elfelejtettünk nevetni valamin? :)))

dimitrij 2008.08.21. 19:16:58

Pöttyenet: az a baj, hogy írunk arról hogy mi nyomja a szívünket? miért fáj ez neked lelkem, gyere meséld el. :)

dimitrij 2008.08.21. 19:16:59

Pöttyenet: az a baj, hogy írunk arról hogy mi nyomja a szívünket? miért fáj ez neked lelkem, gyere meséld el. :)

snakekiller23 2008.08.21. 19:18:30

blaise 2008.08.21. 19:11:11

Persze a szigorítás nem ér semmit társadalmilag intenzív felzárkóztató, integráló programok nélkül. Csak ugye ahhoz ész is kéne "odafönn", meg tudás, tapasztalat; nem a "bevált módszerek" szolgalelkű, tankönyvszagú lemásolása, mint ahogy az mifelénk dívik minden szinten. Szóval attól én is félek, hogy rombolni a következő kormánynak is könnyű lesz, építeni ellenben...

dimitrij 2008.08.21. 19:21:08

"Pártunk és kormányunk, pedig ezen kiegészítő feladatainak a megoldására is képtelen..."

ez megy évtizedek óta.

ha fel is ismerik a problémát, akkor is rosszul közelítik meg, szar módszert választanak a probléma kezelésére, h egyáltalán a politikai viták közepette eljutnak valami konszenzusig... mert erre általában kevés az esély.

erről szól ez az ország, ha nem is évezredek óta, de jó hosszú ideje. mindig van valami, ami érdeksérelmet okoz másnak, ami miatt nyűszíteni kezd, ami miatt valaki zászlóra tűzi, hogy a másik hülye, idióta, inkompetens, idegenszívű stb.

mi a gyógyír? nemzeti konszenzus... esély erre? zéró. jelenleg... történelmileg, hagyományosan. sajnos... :(

dimitrij 2008.08.21. 19:22:19

"Egy multinacionális pénzügy szolgáltatónál dolgozom "

csak csendben: én is, kolléga. :P

.45ACP 2008.08.21. 19:28:35

"Gyurcsány az olimpiai sikertelenségek oka.." Nem csak o maga, hane a mocskos cionista haverjai, akikkel az orszagot zullesztik. A kinaikak nem hagyjak az olimpikonjaikat ellustulni. A magyarok meg bezzeg nagy nyugati rozsaszin buborekban elmerulve szart sem ernek el az olimpian. Nincs biztatas, nincs motivacio, nincs fegyelem. Pelda ra, hogy- hogyan szerepeltunk 2000 elott, es hogyan szerepelunk most. SZEGYEN! Koszonetet lehet mondani a nagy cionista vezetoknek az olimpiai szereplesunkert, amit en mar meg is teszek. THANK YOU ISRAEL, KEEP UP THE GOOD WORK.

totam 2008.08.21. 19:37:25

Magyar sport az most kissé zürös. De ne fogjunk mindet a politikára. Az csak egy tényező.A sportolóknak is el kéne gondolkozni hogy csinálja teljes erőbedobással vagy nem.Ne a multból éljenek hanem a mából.Mindettől a magyar politikaiközélet egyenlő a nullával. Demokrácia?=korrupció,pénzmosása holdudvar támogatása nekünk legyen jó a többi nem számit mindegy ki lessz a vezető nekünk csak a csont jut ha jut

INkvizítor 2008.08.21. 19:37:39

Én kicsit mélyebbre is leásnék....
csak hogy a gyökerek körül keresgéljünk.
Jogkövetés, ismeretlen fogalom az "elitünk" számára.
Van ma mo.-n úgy 30.000 ember (elit)+ úgy 300.000-es pereputty, akik a törvények felett állóknak képzelik magukat a 30.000-nek mindent, a 300.000-nek, szinte mindent lehet.
És most nem erőszakos bűncselekményekre gondolok, mert már arra sem veszik a fáradtságot, (mint az első három kormányunk tette), hogy kiskapukat helyeznek el a megalkotott jogszabályokban, és azt kihasználva, azt ismerve, "extra profitra" :) tesznek szert, hanem egyszerűen szarnak rá és kész. Amíg megvoltak a kiskapuk, addig azt legalább mások is használhatták(ha rájöttek hogy hol van, és "kikövezték" :) hozzá az utat), ezzel szemben most erőből átnyomnak mindent, tüzön-vizen át. (Ő megteheti mert erő pozícióban van, te meg nyeljél és kussoljál)
A hatályos törvények ilyen szintű magasról történő leszarására. sztem az Árpád-ház kihalása óta nem igazán volt példa, mind a társadalom, de még inkább vezénylő elitünk által.

blaise 2008.08.21. 19:42:05

.45ACP 2008.08.21. 19:28:35: egyebkent, hamar igy szobakerul ;), a kormanyzasnak is van transzcendens mivolta, most tenyleg nem a caratyuskarol beszelek, de ahhoz komoly formatumu ember kell aki meg tudna teremteni az nemzeti egyseget, legalabb az alapkerdesekben. MAs kerdes, hogy szerintem e tekintetben a rendszervaltas ota komoly eselyeket szalasztottunk el, a balliberalis media igen hatasos korzremukodesevel. (Nevezzuk oket hazaarulonak? Amennyiben anyagi erdek a kozos erdekek ele helyezese hazaarulas...) Most meg itt allunk ikonok nelkul es azt varjuk, hogy legyen valami. Esetleg irjunk ki egy palyazatot tanulmanyra az orszag felemelkedeserol sokszazmilkoe`r, oszt majdcsak lesz egy marketinges aki megmondja, hogy legyen... :)

dimitrij 2008.08.21. 19:42:21

az ilyen cionizmust felelősnek találó bbarmok legalább vegyék a fáradtságot, és alap dolgokkal jöjjenek tisztába... idióta. :(

dimitrij 2008.08.21. 19:44:51

" de ahhoz komoly formatumu ember kell aki meg tudna teremteni az nemzeti egyseget "

na olyan még nem volt ebben az országban, hogy valaki életében nemzti egységet teremtsen, és azt ne akarják eltiporni, kicsinálni stb.

egyébként nincsenek ikonesélyes politikusaink se, nemhogy valódi ikonok. ez az egyik fő probléma...

vasutas 2008.08.21. 19:46:21

megkérdeztem egy újságíró barátomat, aki egy objektív, független(tehát fidós) lapnál van, hogy megírta e már a két cikket? Az egyik arról szól, hogy azért nincs érmünk, mert a gyurcsány személyesen intézkedett, ezért monnyon le. A másik cikk szerint azért remekeltünk, mert smittpál a bölcs vezér, aki már évtizedek óta, az most is... Mire csodálkozva kérdezte, hogy honnan tudok erről a két cikkről, amit a főszerkesztő készített el és az olimpia végén majd az jelenik meg, ami éppen aktuális.

dimitrij 2008.08.21. 19:47:19

"INkvizítor 2008.08.21. 19:37:39 "

ez sajnos így van... a versenyszféra egyik ágáben dolgozom, és látom, hogy mik történnek. ha egy nagyágú neje úgy dönt, hogy szakácskönyvet ad ki, akkor lelátogatja pl.a piaci szereplők közül a komolyabbakat, akik szépen kitömik pénzzel... nem mintha apu ne tudna fizetni a köbyvért, de így olcsóbb. :(

Páneurópai harci Kos 2008.08.21. 19:55:17

az eredetihez:)
Hát ja:D
Sőt mindennap jégesőért imátkozik.

blaise 2008.08.21. 20:00:26

dimitrij 2008.08.21. 19:44:51
"na olyan még nem volt ebben az országban, hogy valaki életében nemzti egységet teremtsen, és azt ne akarják eltiporni, kicsinálni stb."

De azt azert szogezzuk le, errol nem azok tehetnek akik megprobaltak! Merthogy megprobaltak es nem is lettek volna eselytelenek!

Sajnos tenyleg van valami a magyar mediaban (merthogy ikonokat a media tud teremteni es/vagy elbuktatni) ami miatt maskent mukodik, mint mas orszagokban. Itt Quebec-ben pl. olyan szinten dul a nacionalizmus, hogy az otthon elkepzelhetetlen lenne. Es senki nem nacizik meg fasisztazik es ez szerintem igy van jol. Nekunk is illene nemzetben gondolkodni, csak ha sokaig nem hagyjak akkor ertelemszeruen jonnek a szelsosegek (kurucinfo, garda esatobbi) amik visoznt a jovore nezve lehetetlenitik el a nemzeti retorikat. Ordogi kor. De akkor is mi vagyunk a hibasak, hiszen tudjuk es megis hagyjuk hogy igy legyen.

pritamin 2008.08.21. 20:04:46

Mit akar egy olyan ország az olimpián, amelynek még sportminisztériuma sincs ?

.45ACP 2008.08.21. 20:07:33

"na olyan még nem volt ebben az országban, hogy valaki életében nemzti egységet teremtsen, és azt ne akarják eltiporni, kicsinálni stb." Ehez sincsen semmi koze a cionizmusnak ugye? Idiota! Vagy tenyleg olyan hulye vagy hogy halvany fingos sincsen arrol hogy mi folyik ebben az orszagban, vagy pontosan tudod csak probalod elterelni a feleloseget a cionista testvereidrol.? Egy szonak is szaz a vege, az orszag rohad le piszok gyorsan, es az tuti hogy nem az atlag magyar az okozoja.

bakfitty 2008.08.21. 20:08:01

nem a pénzröl van szó , elvtársak, hanem arról hogy a magyar nép egy kunzumidióta internacionalista fos lett, nincs hit nincs lélek

pritamin 2008.08.21. 20:11:02

Sportvezetők egybehangzó véleménye , hogy már jóideje a sportélet leépítésén fáradozik a ballib csürhe, hiszen a sportsiker indukálhatja a nemzettudat erősődését és nemzeti büszkeségre adhat okot. Ez pedig egyáltalán nem áll érdekében az internacionalistáknak.

ctrl 2008.08.21. 20:19:09

Hígfosás gyötör.
Felkerestem gyógszerészemet,aki azt mondta, hogy tartsak ki, 2010 -ben majd elmúlik.

pritamin 2008.08.21. 20:20:57

Emberek ! Mért is kapott állami kitüntetést Csehák Judit ? Mit is tett ő az ország érdekében ? Azt tudom , hogy az átkosban KB tag volt és ténykedett rendesen, azt jutalmazták volna ekkora késéssel ?

pritamin 2008.08.21. 20:33:36

Felvetésemre válaszolhatna például Kovács András , vagy Hacs..

ctrl 2008.08.21. 20:41:25

Olimpia.
Gyurcsány a felelős avagy sem.
Ki nem szarja le amit írtál?

dimitrij 2008.08.21. 20:49:59

"Ehez sincsen semmi koze a cionizmusnak ugye? Idiota! "

te ostoba állat ,legalább ne használj szitokszónak olyan kifejezést, aminek ne mvagy tisztában a jelentésével.


"vagy pontosan tudod csak probalod elterelni a feleloseget a cionista testvereidrol"

ja tehát a te ököséged az már mindjárt kész tény, ugye? kimondod, és azzal a lendülettel igazzá válik, mi? milyen cionista testvéreim, szerencsétlen? :) mi van, zsidó lettem, mert elfogytak az érveid?

dimitrij 2008.08.21. 20:51:12

"Sportvezetők egybehangzó véleménye "

kiké? Schmidt Páloké? vagy kiké? mondj már párat légyszi...

dimitrij 2008.08.21. 20:53:01

"De azt azert szogezzuk le, errol nem azok tehetnek akik megprobaltak! "

én most a távolabbi múltról beszélek, ne maz utóbbi évekről. az utóbbi időkből nem tudok olyat, aki ikon lehetett volna...

.45ACP 2008.08.21. 21:04:15

"mi van, zsidó lettem, mert elfogytak az érveid? " Nem en mondtam ki, de amugy a temahoz fuzodo agresszios valaszaidbol itelve nem lett volna nehez kitalalni.;)

dimitrij 2008.08.21. 21:17:12

látod, a magadfajta ostoba gyökereknek mindenre az a megoldás, hogy az, akivel nem tud vitában mit kezdeni, az minden bizonnyal zsidó... ahhoz nem vagy elég tökös, hogy kimond, legfeljebb a magad ostoba módján célozgatsz rá.

"a temahoz fuzodo agresszios valaszaidbol itelve nem lett volna nehez kitalalni"

aham, tehát az, hogy egy idiótát - aki mellesleg nyilvánvaló antiszemitizmusát nem képes leplezni - leidiótázok, akkor azzal elismerem, hogy zsidó vagyok... logikus.

minden bizonnyal így van, akinek több esze van, mint neked, az zsidó. aki nem utálja a zsidókat, az is zsidó. aki szól, hogy ne hasznáj szitokszóként olyan szót, aminek nem ismered a jelentését az is zsidó... egyszerű ez, mint amilyen te is vagy, kb. egy kavics szintjén mozogsz. :)

ctrl 2008.08.21. 21:22:23

ha megnyilt megint a kuruttyinfó akkor a betegek miért nem húznak oda?

.45ACP 2008.08.21. 21:42:22

"dimitrij" Ereszd ki a gozt, mert beled dagad..:)
"ha megnyilt megint a kuruttyinfó akkor a betegek miért nem húznak oda?" Na megerkezett a cimborad is ugylatom, es mar nyitott is egy uj temat. Mar vartam hogy ugyan mikor lepsz elo vele, de hat nem is fecsereltetek sok idot. (veretekben van..) ;)

adolf 2008.08.21. 22:56:49

én egyet tudok: vesszenek a büdös komcsik, a tetves zsidók és a büdös cigányok! azonnal rend lesz itt...

dimitrij 2008.08.22. 07:35:49

.45ACP 2008.08.21. 21:42:22

pont egy szittyapöcs tanácsaira van szükségem.... :)

midnight coder 2008.08.22. 07:47:22

45ACP 2008.08.21. 19:28:35
"A kinaikak nem hagyjak az olimpikonjaikat ellustulni. A magyarok meg bezzeg nagy nyugati rozsaszin buborekban elmerulve szart sem ernek el az olimpian."
Tény hogy az komoly motivációs tényezõ hogy munkatáborba kerülsz ha nem nyersz az olimpián, de alapjában véve jobb egy demokratikus országban olimpiai aranyak nélkül élni mint Rákosi országában ahol a sportolók hozták az aranyakat, amúgy meg szar volt minden.

Fletóék sem épp angyalok, de Rákosinál egy árnyalattal azért talán még mindig jobbak, legalábbis ma még. Bár, amilyen irányba mennek a dolgok...

midnight coder 2008.08.22. 07:53:14

dimitrij: a zsidókérdés alapjában véve egy igen érdekes dolog. Az tény hogy van egy olyan erõ az országban aki igyekszik mindent ami picit is kötõdik a magyar nemzeti-keresztény hagyományokhoz gyökerestõl elpusztítani. Ilyen húzás volt Pl. legutóbb a piros-fekete csíkos nemzeti zászló, a tisztavatásról a korona eltávolítása, turulszobor eltávolítása, stb. Ezeket a fõleg az SZDSZ-hez és a mazsihiszhez kötõdõ erõket - szvsz tévesen - valóban sokan a zsidósággal azonosítják.

dimitrij 2008.08.22. 10:21:28

"mindent ami picit is kötõdik a magyar nemzeti-keresztény hagyományokhoz gyökerestõl elpusztítani"

ja, és ennek a csoportnak van egy komplementer tábora, akik szerint midnenki zsidó, aki nem úgy gondolkodik, ahogy azt ő a mérhetetlne ostobaságában elvárja...

számomra van egy komoly probléma, aminek több megnyilvánulása is van. aki pl. arról beszél, hogy egyes médiukban a zsidók és melegek túlreprezentáltak, az egyből náci, akkor arról beszél, hogy a bűnözők között magasabb a cigányok aránya, az egyből cigányellenes, aki azt mondja, hogy a turul és az árpádsávos zászló egyesekben rossz érzetet kelt, ezért azokkal óvatosabban kellene bánni, az egyből magyarellenes, kereszténellenes...

ettől nekem okádnom kell, így vagyok egyszerre zsidó és zsidóellenes, cigány és cigányellenes, mélymagyar és magyarellenes... :)

.45ACP 2008.08.22. 17:35:28

"dimitrij " "így vagyok egyszerre zsidó és zsidóellenes, cigány és cigányellenes, mélymagyar és magyarellenes... :)" Ezen felsoroltakbol csak ketto jelzo illik rad, "zsido" es "magyarellenes" ezek utan mar meg a "szittyapocs"-om sem adna neked tanacsot.:))

midnight coder 2008.08.23. 08:53:18

dimitrij:
Bennem is sok minden kelt rossz érzetet, de ha valaki valahol él akkor illenék elfogadnia az adott ország kulturáját, hagyományait, történelmét, akkor is ha neki ez valamiért kellemetlen. Amúgy ilyen alapon a nemzeti színû zászlóra is rossz érzéssel lehetne tekinteni, elvégre 40 éven át használták a komcsik, mind Rákosi mind Kádár alatt.

blueshark 2008.09.02. 13:48:54

Ez egy óriási bejegyzés volt, nagyon tetszett!

"a különböző automatákban egy saját kis világ lapul, gonosz mszp-s manókkal, akik régen kisz titkárok voltak, ma nagy böszme állatok, és mások cukrát lopják." :D XD

aPar aLyza 2008.09.10. 15:57:59

Megmondom mikor mond le a fletó.

Megvilágítom:
S lőn a hatodik nap, s mondá az Úr: pihenek egyet (s Te tedd ezt, mert ez a Szent Nap, bla,bla, blabla....). Pihent.
Na, amikor legközelebbi hatodik nap után mondja az Úr, hogy megpihe, na, a fletó is lemond.
süti beállítások módosítása